Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Kaart verbergen
  • Printerweg 18
    3821 AD Amersfoort
  • 0337440744
  • Website

TelServ

TelServ is opgericht door telecomprofessional Vincent Peek in 2000, toentertijd nog als nevenactiviteit. In eerste instantie had het bedrijf als doel te fungeren als tussenpersoon voor carriers en eindgebruikers. In 2007 besloot Vincent Peek om zijn aandacht fulltime aan TelServ te besteden en zijn huidige baan te beëindigen. Inmiddels is TelServ uitgegroeid tot een volwaardige leverancier met eigen switches en interconnecties in meer dan 140 landen.

Naast oprichter Vincent Peek is mede-eigenaar Marco Dunhof de grootste drijfveer van TelServ. Beide heren hebben tientallen jaren ervaring in de telecombranche. Toen zij elkaar in april 2010 tegen het lijf liepen, was er direct een ‘klik’. De visie op de telecommarkt en de wijze waarop deze markt benadert hoort te worden; hun ideeën sloten zakelijk naadloos op elkaar aan. Een nieuwe samenwerking was geboren!

Wereldwijd netwerk
Vooral het wereldwijde netwerk van lokale operators en incumbents - dat Marco en Vincent in de afgelopen jaren met veel zorg hebben opgebouwd - heeft ervoor gezorgd dat het aantal landen waarbinnen TelServ actief is vanaf 2010 sterk is uitgebreid. Al snel bleek dat de expertise van TelServ voornamelijk bij premium rate nummers ligt. Daarom is besloten de andere diensten die TelServ in het verleden leverde, af te stoten. Op dit moment levert TelServ daarom uitsluitend - in meer dan 140 landen - (voice)nummers zoals premium rate nummers, VoIP nummers, shared cost nummers, video call nummers, (international) freephone nummers, internationale service nummers, geografische nummers en persoonlijke nummers. TelServ heeft daarbij de focus de afgelopen jaren voornamelijk gelegd op het maken van interconnecties met operators overal ter wereld.

Complete dienstverlening
De dienstverlening van TelServ is zeer compleet. Zo beschikt het bedrijf over eigen Telco Switches, IVR en een infrastructuur met eigen billing systemen. Deze geavanceerde systemen controleren alle traffic van de verschillende operators zodat alle klanten van een optimale uitbetaling genieten. Daarnaast is een snelle levering van groot belang. Offertes worden daarom binnen 24 uur uitgegeven. En omdat TelServ zich dagelijks bezighoudt met de wetgeving van wereldwijde voice oplossingen, beschikken zij over een enorme dosis kennis wat betreft de wereldwijde telecombranche. Klanten kunnen hier gratis gebruik van maken, zodat ook zij snel kunnen ageren binnen deze snelle en veeleisende markt. Het is dan ook niet gek dat TelServ binnen de huidige visie streeft naar het leveren van de hoogst mogelijke servicegraad. Om dit te realiseren heeft TelServ de afgelopen jaren de mankracht, huisvesting en switch-capaciteit meerdere keren vergroot.


Deze telecombedrijf in het kort

Diensten

  • IP telefonie
  • telefoonnummers
  • Voice response systemen

Doelgroep

  • Bedrijven
  • Particulieren